MI_REAL, s. r. o. , IČO: 53 374 789, so sídlom: Horný Ohaj – Sadová 228, 952 01 Vráble,
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, odd.: Sro, vložka č.: 52766/N (ďalej
len “Sprostredkovateľ”) vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa
tento reklamačný poriadok.
- 1.Reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania
reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti Realitnej kancelárie a klienta v rámci
reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo uplatniť u RK
reklamáciu poskytnutej služby. - V zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa môžete uplatniť reklamáciu
v ktorejkoľvek v prevádzkarni Sprostredkovateľa písomne na adrese: MI_REAL,
Horný Ohaj-Sadová 228, Vráble 952 01 alebo e-mailom na adrese:
office@mirealreality.sk - Reklamáciou je uplatnenie zodpovednosti za vady služby.
- Pri uplatnení reklamácie sa môžete rozhodnúť, ktoré z práv podľa § 622 a § 623
Občianskeho zákonníka si uplatňujete. Sprostredkovateľ na základe Vášho
rozhodnutia určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr
do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak
sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, najneskôr do 30 dní od
uplatnenia reklamácie. - Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v
odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie
však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní od uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na
vybavenie reklamácie máte právo od zmluvy odstúpiť. - Vybavením reklamácie nie je dotknuté Vaše právo na náhradu škody. Vybavením
reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne
alebo vôbec neposkytnutej služby alebo jej časti, a to vyplatením primeranej zľavy zo
sprostredkovateľskej odmeny (provízie). - Ak je Vaša reklamácia neoprávnená, Sprostredkovateľ reklamáciu zamietne.
Sprostredkovateľ znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie. Týmto nie je
dotknutý nárok Sprostredkovateľa na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov
súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie. Sprostredkovateľ Vám pri
uplatnení reklamácie vydá potvrdenie. - Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-
mailom), Sprostredkovateľ‘ Vám doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie
ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď doručí ho bez
zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
Potvrdenie o uplatnení reklamácie Vám Sprostredkovateľ nemusí doručovať, ak máte
možnosť preukázať uplatnenie reklamácie inak. Sprostredkovateľ vybavení
reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
POUČENIE O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV
- Máte právo obrátiť sa na Sprostredkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie ste
spokojný so spôsobom, ktorým Sprostredkovateľ vybavil Vašu reklamáciu alebo ak sa
domnievate, že Sprostredkovateľ porušil Vaše práva. - Ak Sprostredkovateľ na Vašu žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu
neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu podlá zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov Slovenskej obchodnej inšpekcii na adresu: Slovenská
obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a
alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29,827 99 Bratislava
27 alebo elektronicky na adrese: ars@soi.sk, adr@soi.sk. - Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do
zápisnice. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. - Návrh musí obsahovať‘ Vaše meno a priezvisko, adresu na doručovanie, elektronickú
adresu a
telefonický kontakt (ak ich máte), presné označenie Sprostredkovateľa, úplný a
zrozumiteľný
opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa domáhate, dátum, kedy ste sa
obrátili na
Sprostredkovateľa so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie
sporu priamo
so Sprostredkovateľom bol bezvýsledný, vyhlásenie o tom, že vo veci nebol
zaslaný rovnaký
návrh inému subjektu alternatív neho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo
rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci
ukončené
alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona o
alternatívnom
riešení spotrebiteľských sporov. K návrhu ste povinný priložiť doklady súvisiace s
predmetom
sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu. - Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný aj on-
line na adrese:
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_4545799-2.pdf
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
MI_REAL,s.r.o, IČO: 53 374 789, so sídlom: Horný Ohaj- Sadová 228, 952 01 Vráble,
– Týmto oznamujem/oznamujeme, že odstupujem/odstupujeme od zmluvy na tento
tovar/od zmluvy
o poskytnutí tejto služby* : …………..
– Dátum objednania/dátum prijatia* …………..
– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)
…………..
– Dátum …………..
- Nehodiace sa prečiarknite
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1. 11.2020.
Osoba poverená vybavovať reklamácie:
Mgr. Miroslava Uhrinová