Reklamačný poriadok

MI_REAL, s. r. o. , IČO: 53 374 789, so sídlom: Horný Ohaj – Sadová 228, 952 01 Vráble,
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, odd.: Sro, vložka č.: 52766/N (ďalej
len “Sprostredkovateľ”) vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa
tento reklamačný poriadok.

  1. 1.Reklamačný poriadok upravuje podmienky, spôsob a miesto vybavovania
    reklamácií a tiež vzájomné práva a povinnosti  Realitnej kancelárie a klienta v rámci
    reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo uplatniť u RK
    reklamáciu poskytnutej služby.
  2. V zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa môžete uplatniť reklamáciu
    v ktorejkoľvek v prevádzkarni Sprostredkovateľa písomne na adrese: MI_REAL,
    Horný Ohaj-Sadová 228, Vráble 952 01 alebo e-mailom na adrese:
    office@mirealreality.sk
  3. Reklamáciou je uplatnenie zodpovednosti za vady služby.
  4. Pri uplatnení reklamácie sa môžete rozhodnúť, ktoré z práv podľa § 622 a § 623
    Občianskeho zákonníka si uplatňujete. Sprostredkovateľ na základe Vášho
    rozhodnutia určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr
    do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak
    sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, najneskôr do 30 dní od
    uplatnenia reklamácie.
  5. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v
    odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie
    však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní od uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na
    vybavenie reklamácie máte právo od zmluvy odstúpiť.
  6. Vybavením reklamácie nie je dotknuté Vaše právo na náhradu škody. Vybavením
    reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania nápravou nedostatočne
    alebo vôbec neposkytnutej služby alebo jej časti, a to vyplatením primeranej zľavy zo
    sprostredkovateľskej odmeny (provízie).
  7. Ak je Vaša reklamácia neoprávnená, Sprostredkovateľ reklamáciu zamietne.
    Sprostredkovateľ znáša náklady spojené s vybavovaním reklamácie. Týmto nie je
    dotknutý nárok Sprostredkovateľa na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov
    súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie. Sprostredkovateľ Vám pri
    uplatnení reklamácie vydá potvrdenie.
  8. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-
    mailom), Sprostredkovateľ‘ Vám doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie
    ihneď. Ak potvrdenie o uplatnení reklamácie nie je možné doručiť ihneď doručí ho bez
    zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
    Potvrdenie o uplatnení reklamácie Vám Sprostredkovateľ nemusí doručovať, ak máte
    možnosť preukázať uplatnenie reklamácie inak. Sprostredkovateľ vybavení
    reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

POUČENIE O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV

  1. Máte právo obrátiť sa na Sprostredkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie ste
    spokojný so spôsobom, ktorým Sprostredkovateľ vybavil Vašu reklamáciu alebo ak sa
    domnievate, že Sprostredkovateľ porušil Vaše práva.
  2. Ak Sprostredkovateľ na Vašu žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu
    neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie
    alternatívneho riešenia sporu podlá zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení
    spotrebiteľských sporov Slovenskej obchodnej inšpekcii na adresu: Slovenská
    obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a
    alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29,827 99 Bratislava
    27 alebo elektronicky na adrese: ars@soi.sk, adr@soi.sk.
  3. Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do
    zápisnice. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
  4. Návrh musí obsahovať‘ Vaše meno a priezvisko, adresu na doručovanie, elektronickú
    adresu a
    telefonický kontakt (ak ich máte), presné označenie Sprostredkovateľa, úplný a
    zrozumiteľný
    opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa domáhate, dátum, kedy ste sa
    obrátili na
    Sprostredkovateľa so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie
    sporu priamo
    so Sprostredkovateľom bol bezvýsledný, vyhlásenie o tom, že vo veci nebol
    zaslaný rovnaký
    návrh inému subjektu alternatív neho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo
    rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci
    ukončené
    alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona o
    alternatívnom
    riešení spotrebiteľských sporov. K návrhu ste povinný priložiť doklady súvisiace s
    predmetom
    sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
  5. Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný aj on-
    line na adrese:
    https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_4545799-2.pdf
    VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
    (vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
    MI_REAL,s.r.o, IČO: 53 374 789, so sídlom: Horný Ohaj- Sadová 228, 952 01 Vráble,
    – Týmto oznamujem/oznamujeme, že odstupujem/odstupujeme od zmluvy na tento
    tovar/od zmluvy
    o poskytnutí tejto služby* : …………..
    – Dátum objednania/dátum prijatia* …………..
    – Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
    – Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..
    – Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)
    …………..
    – Dátum …………..
  • Nehodiace sa prečiarknite

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1. 11.2020.
 
Osoba poverená vybavovať reklamácie:

 Mgr. Miroslava Uhrinová

Compare listings

Compare